mandag den 14. maj 2012

Mandag igen

Mandag igen.
Dejlig weekend blev det til, med en hyggelig men våd tur til Djurs Sommerland. Havde skam fået lov, at "låne" pap barnebarnet, som jeg tror rigtig nød turen.

At blive til en sommerfugl, var absolut et hit :-)

Jeg tror nu også resten af familien havde en god tur, selvom det var lidt vådt, blæsende og koldt.

Men Torsdag og fredag, var nogle bekymrede dage. Vores kære gedemor var pludselig blevet rigtig dårlig. Torsdag aften måtte jeg så ud at købe sutteflasker, og hente mælke erstatning hos naboen, bare sådan for en sikkerheds skyld. 
Fredag morgen, var hun dog stadig i live, men jeg måtte hjælpe de små kid, med at få noget at spise, flere gange, mens vi ventede på dyrlægen, for hun ville ikke stå stille. Hun har nok haft ondt i patterne, og var også meget svimmel kunne man se.
Dyrlægen kom og gav hende kalk direkte ind under huden, og en sprøjte med antibiotika. Han mente det var yverbetændelse. Hvorom alting er, så har både mor og kidene det godt igen. Så alle er glade igen.
Og nu har de små til og med fået navne:
Pigen hedder "Tøsen" og drengen hedder: "Bettefisen".
Det er rigtig passende navne syntes jeg.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar