torsdag den 9. august 2012

Nye varer i butikken

Nu har jeg så lige brugt det sidste af dagen, på at få lagt nogle flere varer på shoppen. Der sker lidt hele tiden her. Jævnligt er jeg ude og hente "nye" varer. Har man muligheden for at komme ud og besøge mig i min lille gårdbutik får man jo set det "nye" med det samme, og ellers kommer det ligeså stille ind på www.bonde-liv.dk, hvis det da ikke når at blive solgt inden :-)
En sjov gammel elkedel er blevet lagt ind. Der er dog ingen ledning til, men det er nu nok også bedst kun, at bruge den til pynt under alle omstændigheder :-)
Er den ikke yndig :-)

I morgen skal jeg så til at pakke.... Nej jeg skal ikke på ferie igen - gid jeg skulle - men jeg skal derimod til Aulum dyrskue/marked og vise (og forhåbentlig sælge lidt også) mine ting frem. 
Så kom eventuelt ud og hils på og gør en god handel.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar