onsdag den 20. juni 2012

Åbent hus!

Søndag havde jeg åbent hus i butikken Bonde-liv.



Vi havde en rigtig god dag. Især om formiddagen, kom der mange forbi, for at se, hvad det her nu var for noget. Mange fandt lidt de kunne bruge, mens andre kiggede lidt på sagerne, og forhåbentlig følte de blev en oplevelse rigere. Også kan de jo altid komme igen :-)
Men jeg kan stadig mærke, at der er blevet gjort opmærksom på min lille butik, her ude på landet. Dejligt.

I eftermiddag, har vi været ude, at hente nogle skabe og småting, hos en flink mand som ikke længere har plads til det, og som spurgte om jeg kunne bruge det. OM jeg kan. det er nogle rigtig dejlige antikke ting, som jeg glæder mig til, at få lagt på shoppen. Blot som de er i første omgang, og når der så bliver lidt tid til det, og de ikke er blevet solgt, får de en omgang maling. Uh så spændende med sådanne ting. Elsker det.

Har også været ved, at tage en masse billeder af stof vi har til salg, men kun en lille del er blevet lagt ind på siden. Det er nogle forskellige jersey stoffer, med print. Men der kommer mange flere.

Og de sidste par dage, har jo budt på det dejligste vejr, så nu er min ene klematis sprunget ud med et par blomster:
Og som i kan se, er der mange flere på vej, bare varmen vil blive her.

Svampe på afveje i mit højbed-men flotte er de da. Ved godt de skal fjernes, 
men kan altså bare ikke lide, at røre ved dem uden handsker :-)
Ville forøvrigt ønske jeg vidste, hvilke svampe man kan spise, faktisk synd alle dem 
der blot bliver smidt ud, hvis de er spiselige.....

Purløg i blomst - smukt syn.
Humlen går helt amok. flot er det, men godt den er i et højbed, med en vis naturlig 
begrænsning.



1 kommentar:

  1. Smiler.
    Den svamp der ville jeg nu nok heller ikke spise, men du har ret.
    I vores natur findes rigtig mange fine spisesvampe og jeg kan afsløre, at jeg har fundet de første kantareller i år, så det var lækkert.
    Kan næsten ikke vente til alle de andre spisesvampe dukker op.
    God aften

    SvarSlet