torsdag den 5. juli 2012

Sommer

Det er rigtig blevet sommer. Solen skinner og det er snart ferie. Hvad mere kan vi så at brokke os over :-)

Onsdag i sidste uge, var en lidt speciel dag. Her blev to af mine rigtig gode venner gift. Det var desværre ikke helt så lækkert vejr som vi har i dag, men det var tørvejr, og ikke alt for koldt.
Karsten og Sabina - inden vielsen på Herning Rådhus


 Nu er det så sket - nu er det for sent at fortryde (tror jeg nu heller ikke de gør)

Så miljø rigtige vi nu var, blev der brugt fuglefrø istedet for ris.

Så flot en buket hun havde med sig.

Lørdag kom min savnede datter Katherina, så hjem fra Australien. Så dejligt det er, at have hende hjemme igen. Og så fine ting hun havde med hjem til sin mor:
Tre patchwork/hobby blade - en rulle med stof - fantastiske farver - og en pose m. chodolade te :-)

 Jeg ved altså ikke hvorfor billedet ligger på hovedet, men til sidst opgav jeg at rette det og håber blot på i kan se hvad det er alligevel.
Teen smager rigtig godt, og jeg brænder for, at komme igang med både stoffet, og de inspirerende blade.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar