torsdag den 22. november 2012

Allerede igen :-)

Ja så er jeg allerede på banen igen :-)

Der sker jo lidt hver dag. Nu har jeg fået de nye garner lagt ind på webshoppen www.bonde-liv.dk, men man er også mere end velkommen til at komme ud til mig i gårdbutikken og se på de lækre garner, og alle de andre ting vi går og pusler med.
Jeg er selv igang med en poncho i den skønne peru uld. En poncho i rigtig hønsestrik. Den er i mange glade farver. Er lidt spændt på hvad familien siger til at følges med en "hippi" når den først er færdig. Men her får i den altså først at se når den er færdig. Det tager faktisk lang tid, med det hønse strik - for mig i hvert fald. Men det er sjovt, og jeg glemmer helt tiden når jeg sidder med det, nok fordi der sker noget nyt hele tiden.
Garnet jeg bruger er denne type:


Dette er blot et par af de skønne farver som er i min poncho.

Men tag et kig ind på www.bonde-liv.dk og gå f.eks. ind under garn - så skal i bare se løjer.
God fornøjelse.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar