torsdag den 13. september 2012

Week enden !!!!

En lidt forsinket fortælling fra week enden :-)
Jeg var i sommerhus med min "strikkeklub", fra lørdag til søndag i den forgangne week end.
Vi havde en dejlig tur til et af medlemmernes sommerhus v. Bjerregård strand - helt ude ved Vesterhavet.
Her var vi taget ud, for at samle vores allesammens projekt: patchworktæppet, som vi hver især havde lavet fem firkanter/blokke til.
Vi havde kun nogle få bundne retningslinjer mht. til dette projekt.
Blokkene skulle være 30 x 30 cm og de skulle være i blå nuancer.
Disse blokke havde nu lagt et stykke tid, og skulle nu blive til et tæppe
Her er så det foreløbige resultat:

Nu er selve forstykket klar, og der mangler blot pladevat og bagsidestof.
Dette nåede vi desværre ikke - så det må vi gøre til næste "strikke-møde"

Der blev også tid til lidt andet end at sy :-)
Vi skulle jo også hygge os lidt, og som bekendt:
uden mad og drikke duer helten ikke :-)

Og en tur til det brusende vesterhav blev det også til....
fik desværre ikke taget nogle billeder af det store blå ocean, men en lille fisk fangede min opmærksomhed.



Alt i alt syntes jeg nu vi havde en dejlig tur. Og ja ......jeg ved godt at "strikkeklub" måske ikke er det helt rigtige navn (selvom vi altså også strikker en gang imellem) - men det ligger så godt på tungen.:-)


Husk nu at kig forbi www.bonde-liv.dk engang imellem, der sker jævnligt nye ting derinde.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar